Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, publing relations

04.10.2024

To nowy kierunek studiów drugiego stopnia, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej. Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • promocji, reklamy, marketingu i brandingu,
  • poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego,
  • strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego,
  • projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej,
  • badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.

Kontakt
Wydział Nauk o Komunikacji
Sekretarz mgr inż. Urszula Dutczak

tel. 12 8898 813 (studia II stopnia)
kpw@upjp2.edu.pl

Kierownik kierunku
dr Hanna Wesołowska-Starzec

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano